Sunday, October 23, 2016

Forex Ic Markets

IC Markte Ek het 'n lewendige MT4 a / c met hulle drie weke gelede. My expericence tot dusver - Aan die positiewe kant: Fair versprei - bv 0.8 pit op EU, wat, gekombineer met 'n plat 10 / Lot kommissie op alle pare is nie sleg nie - en op ander pare, veral die minder verhandel, hulle is beter as wat ander makelaars stel vir kleinhandel kliënte. Prys voer wat lyk eg te wees - nie stryk of gefiltreer deur die makelaar. Verbasend vinnig uitvoering - bestellings gevul binne 150 msec of so, iets wat jy gewoonlik sien op 'n demo a / c met ander makelaars - en ek woon in die ander einde van die wêreld met 'n redelik stadig (10M) ADSL. Aan die negatiewe kant: Hul webwerf is heeltemal leersaam. Geen spesifikasie van handelstoestande hoegenaamd nie. Die minimum handel grootte is 0,05 lot, vir 'n klein 'n / c hierdie dalk te veel wees (hulle toelaat om 'n A / C met net 1000 open). Die outomatiese marge is 1: 100, om dit te verhoog, wat jy in 'n vorm en faks te vul / pos dit aan hulle - en dan verhoog dit die kantlyn na goeddunke - ek het 1: 250, hoekom God weet. Spot Gold / Silver, hoewel verskyn op die demo platform, is slegs beskikbaar wanneer jy jou a / c in AUD bestuur. Hoekom Weereens, net Hy weet. Intussen het terwyl Im nie heeltemal tevrede, Im vas aan hulle as gevolg van die perfekte executution, I dont sien 'n beter alternatiewe. sans Peur et sans reproche Ek het 'n lewendige MT4 a / c met hulle drie weke gelede. My expericence tot dusver - Aan die positiewe kant: Fair versprei - bv 0.8 pit op EU, wat, gekombineer met 'n plat 10 / Lot kommissie op alle pare is nie sleg nie - en op ander pare, veral die minder verhandel, hulle is beter as wat ander makelaars stel vir kleinhandel kliënte. Prys voer wat lyk eg te wees - nie stryk of gefiltreer deur die makelaar. Verbasend vinnig uitvoering - bestellings gevul binne 150 msec of so, iets wat jy gewoonlik sien op 'n demo a / c met ander. quot. Ek is nie heeltemal tevrede, Im vas aan hulle as gevolg van die perfekte executution, I dont sien 'n beter alternatives. quot BearBull hier uit DF. Ek gebruik IC Markte en het nog nooit gesien hoe jy verwys. Hulle bied EURUSD by 0 / Zero Versprei die meeste van die tyd. StopLevel van 0 / Zero Pips, wat beteken dat jy kan bestellings BINNE die verspreiding plaas. Vinnigste handel te handel uitvoering orde keer as ek kan kry van sowat 0,3-0,4 sek van 'n netto-gebaseerde laptop. VPS is vinniger weer. Dit is nie Ping tyd, wat basies is slegs 'n klein deel van die totale handel uitvoering tyd. Australiese gereguleer word. Uitstekende ondersteuning. Goeie likiditeit. Het hierdie bespreek met IC Markte mense, wat. My kommentaar is my eie en gebaseer op persoonlike onlangse ervaring te .. Dit was die genoemde Angus Walker wat die aangehaalde verklaring het op 'n e-pos, toe ek en 'n ander vriend en handelaar gekla oor die vermiste bosluise kwessie. Im nog kyk op die lewe voer die bosluise. Op die oomblik is die telling is ongeveer 91, die daaglikse gemiddelde van verlore bosluise was omtrent 10. Lyk ICM is bewus van die probleem nou en probeer om te verbeter. Solank as wat die gemiddelde telling isnt voortdurend op ten minste 95 Ek dont hardloop vinnig scalpers daar nie. Terwyl ek maak goeie geld op makelaar met 'n nul verloor blok, huiwer ek om gelyk te breek op ICM met dieselfde handel software. ICMarkets (internasionale kapitaalmarkte) Review Besoek webwerf Don039t vertrou dat hierdie makelaar of jy sal baie disapointed ek 'n lid met gewees BBV sedert 2010 so ek sal my resensie oor ICM skryf eerlik om ander te help besluit of ICM is 'n makelaar wat hulle kan vertrou, ek is nie 'n ontevrede handelaar wat al daar geld verloor en dan gaan skryf 'n paar slegte review Ek het 'n lewendige rekening met ICM op 2015/02/01 op 15/1/2015 Ek het 'n vals marge oproep van ICM te danke aan die valse prys wat hulle op AUDCHF wanneer die SNB onverwags opgehef die pen het, het ek geen hefboom gebruik by die tyd, so ek het geweet my marge oproep was 'n fout. Na ongeveer 2-3weeks ICM herstel die ambagte Ek het op my rekening en 'n paar maande later ICM aangepas hul platform prys op AUDCHF om die korrekte prys en het die massiewe skynaar weg af wat gegaan het om 0,00024 (ja jy lees daardie reg 0,00024 ) 2015/07/03 ongeveer ICM het probleme met hul platform en SL039s is nie gerespekteer en ek couldn039t selfs die handel met die hand te maak. Ek het op die chat vir 'n verduideliking en al wat ek gekry het, was hulle probleme het, maar tog het ek kon oop en toe posisies op dieselfde paar maar net nie daardie volgorde Na hierdie tweede probleem wat ek onttrek die helfte van my geld te danke aan dat en ander dinge wat ek beleef soos valse prys spykers my SL039s slaan en die prys spykers nie vertoon op twee van my ander makelaars platforms en die ambagte steeds speel saam met my ander twee makelaars. Ek het begin om al trust met hierdie makelaar verloor Nog 'n probleem wat ek ervaar het sedert ek die helfte van my geld onttrek is ELKE kort inskrywing neem ek ek raak gegly 'n paar pitte onder my inskrywing prys so ICM is in werklikheid om twee keer die verspreiding (toe ek oop te maak en toe ek 'n kort posisie te sluit) 2016/02/09 Ek onttrek my fondse vir ICM: Ek is siek tot die dood van die valse spykers uitneem my SL039s wanneer it039s nie gebeur met my ander makelaars. Ek het niks goeds te sê oor ICM en ek don039t hulle vertrou nie 'n bietjie Antwoord deur IC Markte kliënt Support 23 September 2016 ingedien word: Liewe Dkami asseblief vind ons terugvoer inline hieronder: Op 15/1/2015 het ek 'n vals marge oproep van ICM te danke aan die valse prys wat hulle op AUDCHF wanneer die SNB onverwags opgehef die pen het, ek het geen hefboom gebruik by die tyd, so ek het geweet my marge oproep was 'n fout. Na ongeveer 2-3weeks ICM herstel die ambagte Ek het op my rekening en 'n paar maande later ICM aangepas hul platform prys op AUDCHF om die korrekte prys en het die massiewe skynaar weg af wat gegaan het om 0,00024 (ja jy lees daardie reg 0,00024 ) Soos jy tereg uitgewys het, IC Markte herstel jou AUDCHF ambagte. Ons het dit vir almal wat geraak kliënte. Geen kliënt 'n verlies gely vanuit 'n valse marge oproep of vals prys. Kaarte is reggemaak om werklike markpryse op die tyd en die pryse waar kliënte ambagte eintlik tereggestel weerspieël. As daar 'n verkeerde prys op 'n voorraad, die uitruil het die reg om dit reg te stel. Na alles, tegniese handelaars en diegene terug toets hoef ook wil 'n verkeerde prys / kers kyk. 0397/3/2015 ongeveer ICM het probleme met hul platform en SL039s is nie gerespekteer en ek couldn039t selfs die handel met die hand te maak. Ek het op die chat vir 'n verduideliking en al wat ek gekry het, was hulle probleme het, maar tog het ek kon oop en toe posisies op dieselfde paar maar net nie daardie volgorde Nog 'n probleem wat ek ervaar het sedert ek die helfte van my geld onttrek is ELKE kort inskrywing ek neem ek kry gegly 'n paar pitte onder my inskrywing prys so ICM is in werklikheid om twee keer die verspreiding (toe ek oop en toe ek 'n kort posisie te sluit) 039 Ons het die getalle op jou kort oopmaak en toemaak orde glip sedert die begin van Augustus en nie sien glip. Jou statistieke oor alle bestellings is goed. 'N oorweging vir hierdie probleem is standaard rekeninge het 'n halwe neut winsopslag op die bod en aanbod prys. As jy vergelyk jou inskrywing en afsetprys met die term prys dan kan dit veroorsaak dat jy dink daar is glip toe in werklikheid, dit is net die verspreiding. Die grafiek prys is die rou prys (True ECN prys) en nie die gemerkte begin (standaard rekening) prys. 2016/02/09 Ek onttrek my fondse vir ICM: Ek is siek tot die dood van die valse spykers uitneem my SL039s wanneer it039s nie gebeur met my ander makelaars. Ek het niks goeds te sê oor ICM en ek don039t vertrou hulle nie 'n bietjie Ons prys op AUDCHF was laag in vergelyking met jou ander makelaars in NFP. Wanneer ons dit vergelyk met ons plaaslike mededingers ons almal binne 'n paar pitte van mekaar. Vir die vermyding van twyfel en ten spyte van die prys nie vals, het ons gelukkig wees om kliënte wat gestop uit by ICM maar nie ander makelaars vir hierdie spesifieke geval vergoed nie. Aangesien jy didnt kontak ICM daar enigiets wasnt kan ons vir jou kan doen. Die aanbod staan ​​in geval jy van gedagte verander. Ons is altyd gereed om enige versoeke ontvang wat u mag hê en om 'n behoorlike ondersoek te begin met betrekking tot jou trades. IC Markte Sponsored VPS ForexVPS en IC Markte het kragte saamgesnoer om kliënte te voorsien met 'n volledige diens en betroubare VPS oplossing waarin hul MT4 EAS hardloop en seine. ForexVPS bedieners is 'n paar van die mees kragtige wat geld kan koop gee jou vertroue dat jou VPS konstante verbinding met die forex mark sal handhaaf. Op ForexVPS het ons personeel beskikbaar 24 uur per dag om jou te help opstel van jou VPS, los enige probleme en selfs installeer 3rd party EAS en aanwysers moet jy hulp nodig het. 'N Minimum volume van 100 omdraai (FX) baie per kalendermaand is requried om te kwalifiseer vir 'n geborgde VPS. As 'n IC Markte kliënt wat jy sal geregtig wees om die volgende ForexVPS voordele: IC Markte VPS in staat loop tot 3 MT4 platform gelyktydig Latency van 1ms om IC Markte handel bedieners ForexVPS 100 uptime waarborg (Lees meer) 24/5 live chat en e-pos ondersteuning ForexVPS sal jou help om 3rd party programme (MT4 platform, EAS en seine) installeer Alle VPS gebruik SSD dryf (baie vinniger data herwinning en uitvoering as 'n standaard hardeskyf) Fast opstel - Sodra jou VPS is goedgekeur deur IC Markte die VPS is bevoorraad binne 15 min en gereed vir gebruik. IC Markte Sponsored VPS Aansoekvorm: Voltooi asseblief onderstaande alle vereiste velde. Jou aansoek sal na IC Markte voorgelê word vir goedkeuring, en indien dit aanvaar word, sal jou VPS word bevoorraad deur ForexVPS. U sal bevestiging per e-pos. Onseker as jy 'n VPS Hierdie aanbod is vir 'n Basiese VPS, vir meer inligting oor ons VPS planne moet kliek hereIC Markte Ek het probeer om uit ICMarkets. Die goeie is hul stywe versprei en kommissies, maar die slegte ding is dat die bevel uitvoering neem tussen 2-4 sekondes gedurende spitstye (Ek is in Europa). Enige idee wat kan daaraan gedoen word (en nee, dit is nie as gevolg van my verbinding) Anders is daar 'n ander makelaar met ECN rekeninge en stywe versprei en 'n lae kommissies wat geskik is vir mense handel uit Europa Die gemiddelde uitvoertyd in icmarkets selde kruisies 1 sekonde, laat staan ​​2-4 sekondes wat jy ervaar. Ive is die handel met hulle vir meer as 'n jaar nou en my uitvoering spoed gemiddeldes rondom 250 300 ms. Kontak gerus hul ondersteuning en kry dit reggestel ASAP. IC Markte Fx IC Markte kantoor 2 Bligh Street Sydney NSW Australia IC Markte Review internasionale kapitaalmarkte Edms Beperk, beter bekend as IC Markte. is 'n bekende en toonaangewende Ware ECN Forex makelaar maatskappy uit Australië. IC markte is bekend as gevolg van die aanbied van 0,0 pitte, wat is die laagste in die forex mark. Die 0.0 pitte het nie handel perke, verskansing, EA Robot Trading, Nuus Trading en scalping bevat. Daarbenewens ander hoë volume en hoë frekwensie in die handel is aanvaarbaar vir professionele en kleinhandel handelaars. Verder IC Markte groei 'n vinnige tempo, wat die span in staat stel om ander handel modelle wat gehelp het in die sukses van die maatskappy te ontwikkel. Ware ECN forex makelaar internasionale kapitaalmarkte Edms Beperk a. k.a IC Markte is 'n vinnigste groeiende ware ECN Forex makelaar uit Australië. Die makelaar het bekendheid te danke aan hul laagste 0.0 pitte versprei oor die groot pare in die forex mark en hulle hoef nie enige handel beperkings, scalping, verskansing, EA Robot Trading, Nuus Trading, elke soort van 'n hoë frekwensie en 'n hoë volume handel word toegelaat vir kleinhandel en institusionele handelaars. IC Markte loop 'n Ware ECN handel model ook 'n beroep Direkte Marktoegang (DMA) of A-Book Broker wat toelaat dat handelaars om laagste verspreiding handel op institusionele prys deur likiditeit verskaffers stel. IC Markte hoofkantoor is geleë in die hart van die finansiële distrik Sydney's by die kommersiële gebied van 2 Bligh Street NSW Australia. Die Forex makelaars IC Markte het ook twee ander takkantore in die Asiatiese streek in China en Vietnam. IC Markte het 'n groot kliëntebasis regoor die wêreld, meerderheid van hul kliënte kom uit die huis land Australië, gevolg deur ander lande soos Kanada, Singapoer, die Verenigde Koninkryk, Japan, Europa en die Asiatiese lande. In 2014, Volgens Forex magnete webwerf IC Markte is in wêrelde gelys Top 20 Forex makelaars met 'n maandelikse omset van minstens 55 miljard Amerikaanse dollars. IC Markte is 'n span van 100 talentvolle mense wat hulle toegang tot handel 77 munt pare, Futures CFD's en metale op MT4, Ctrader op 'n rekenaar en mobiele toestelle. Andrew Budzinski - die man agter IC Markte Andrew Budzinski uitvoerende hoof IC Markte In alle sukses van 'n maatskappy, iemand werk hard om die doelwitte te bereik. Andrew Budzinski is die gedagte agter IC Markte. Hy is die hoof uitvoerende beampte en die stigter van die toonaangewende maatskappy in Australië en regoor die wêreld. Met sy 15 jaar ondervinding in die oor die toonbank afgeleide instrumente en ruil handel, was hy in staat om die maatskappy te bestuur en hy het dit aan die bokant. Alles wat hy verkry het uit die maatskappye wat hy saam met was voordelig en dit het hom gehelp bestuur die IC Markte Forex Brokers verantwoordelik en met reg. Andrew Budzinski die C. E.O / stigter van IC Markte Forex Brokers is 'n suksesvolle sake-bestuurder en entrepreneur met meer as 'n dekade ondervinding in beide beursverhandelde en oor die toonbank afgeleide instrumente. Hy is betrokke by die CFD Futures en buitelandse valuta-industrie sedert sy ontstaan ​​in Australië in 2002. In vroeë dae van sy loopbaan het hy gewerk het vir verskillende finansiële maatskappye waar hy ontwikkel bestuursvaardighede en onthul sy leierseienskappe. In die verlede, het Andrew werk as die hoof van nakoming vir voorheen gewilde CFD makelaar CMC Markets wat die enigste deelnemer van IG Broker op daardie tydstip was nie. Andrew Budzinski dan mede-stigter van 'n CFD DMA stel maatskappy genaamd First Prudential Markte ook bekend as fpmarkets om die monopolie van CMC en IG makelaars ontslaan deur die aanneming van 'n Direkte Marktoegang (DMA) Model en 'n beter handelstoestande teen laer koste. Na 'n ruk Andrew het 'n stap uit sy posisie het hy fpmarkets en in 2007 het hy gestig sy eie stel maatskappy ons bekend as IC Markte. Sy doel was om 'n ware ECN platform vir beide kleinhandel en institusionele handelaars sonder enige handel beperkinge verskaf deur die heffing van 'n baie lae Trading Commission fooi. Andrew is 'n baie duidelik oor sy siening, Hy fokus op kwaliteit kliënte wat langtermyn verhouding kan bou met hul maatskappy. Andrew Budzinski is baie geïnteresseerd om sy besigheid in Asië uit te brei, want daar is 'n gebrek aan ware ECN Makelaars in Asiatiese streek. Andrew Budzinski - uitvoerende hoof, IC Markte Onderhoud Angus Walker - Hoof van Handel Balie by IC Markte Die IC Markte Review kan nie voltooi word sonder om Angus Jon Walker. Angus is die hoof handel lessenaar bestuurder by IC Markte hy is 'n goed-gemanierd en baie koöperatiewe individu in terme van die bespreking van idees en help om dit deur te sien. Voordat IC Markte Angus gewerk vir Commonwealth Bank van Australië as 'n kliënt diens verteenwoordiger, terwyl hy in die finansiële sektor was dit geen verrassing dat Angus ontwikkel 'n passie en vaardigheid vir die handel die wêreldmarkte. As 'n handelaar sou hy altyd iets interessant om te bespreek, of dit 'n Forex, Aandele of CFD en hoe hy sy rekeninge sal bestuur. Bo al wat ek glo Anguss ware tevredenheid kom uit die opvoeding van sy kliëntebasis. Jy kan vind hom besig met webinars en sy persoonlike tegniese ontleding deel aan beide sosiale media bladsye en IC Markte webwerf (jy kan 'n baie van sy werk gratis aan Vimeo vind). Die karakter, kennis en vaardigheid Angus prosesse kan gesien word deur sy prestasies, wat is die rede waarom hy bekend te wees Andrew Budzinski regterhand man. On kliëntediens span Angus doen een-tot-een wat handel oor IB Vennote, Fondsbestuurders en kleinhandel handelaars . Kliënt en Partner tevredenheid is sy sleutels tot sukses, met die vermoë om maatskappy besluite is dit geen wonder hoekom IC Markte is die voorste multi voertuig makelaar te maak. Jy kan hom kontak enige tyd per e-pos by a. walkericmarkets. au groot voordele van IC Markte IC Markte is een van die voorste forex makelaars in Australië met professionele span wat groot finansiële dienste sal voorsien. Ons hoofdoel is om 'n goeie brug bied tussen institusionele en kleinhandel kliënte en bied die beste handel oplossing wat beskikbaar is vanaf 'n hoë netto waarde individue of beleggingsbanke is. Ons is gebore om beter uitvoering van tegnologie, ongeëwenaarde likiditeit en lae versprei voorsien. Met ons uitstekende forex dienste, word ons meer voordelig. Hier is 'n paar van die voordele wat jy kan uit te vind as jy probeer om ons besigheid te oorweeg en leer hoekom ons die vinnigste groeiende besigheid in die globale mark. Bied 24/7 diens - ic Markte oop 24/7 waarin die meeste van die finansiële sentrums regoor die wêreld is ook oop sodat daar geen rondtes van likiditeit wat kan gebeur. Superior likiditeit - Een van die voordele wat jy sal ontvang as jy besluit om te gaan vir ons dienste. Ons kan verseker julle dat jou bates onmiddellik sal in kontant omgeskakel word met net weinig invloed in die prys. Groot toeganklikheid - Die bedrag wat jy sal nodig hê om handel te dryf met ons diens is laer in vergelyking met ander finansiële markte. Dus, kan jy die volle toegang tot leer wat gebeur met jou transaksie. Deursigtigheid - Vir 'n paar forex maatskappy, hulle beweeg hul voorraad in orde vir hulle om die voordeel wat hulle wil bereik. Maar by IC Markte, jy sal verskaf word met diep likiditeit wanneer dit kom by al forex transaksie van ons. Lae koste in die handel - Nog 'n groot voordeel wat jy sal ontvang van IC Markte is ons lae koste van gelde vir alle vorme van transaksies wat ons lewer waarin jy sekerlik baie geld kan bespaar. Aan te pas by veranderinge in die mark. As gevolg van verskillende volumes om die forex mark, wisselvalligheid bestaan ​​altyd. Aangesien hierdie soort bedryf is 'n bietjie onstabiel, kan hulle nog steeds 'n groot handel geleenthede waarin jy het die kans om die regte geldeenheid pare wat die beste in jou eie styl te kies. Op IC Markte, sal jy die versekering dat jy die beste handel wat werklike spoed het sal kry sodra dit sy transaksie begin het. Handel met die werklike voordeel - In elke transaksie wat ons maak, verseker ons u dat ons sal toelaat om laer aanvanklike uitleg wat nodig is om die groter posisie beheer het. Daarbenewens, want daar is geen standaard kontrak grootte van ons dienste, kan jy handel op enige bedrag. So, sal jy die groot vermoë om jou eie risiko te bestuur. Daarom, as jy glo ons geldeenheid paar, jy sal die kans kry om die waarde wat jy langer sal bly en kies met die groot dienste wat ons kan bied in julle vermeerder het. IC Markte is die voorste forex makelaar in Australië weens bogenoemde faktore. As gevolg van die hoë gehalte van diens wat ons lewer, is die meeste van ons kliënte reeds hul vertroue en lojaliteit te maak aan ons. As jy meer wil weet oor wat ons jou kan bied leer, beter kyk na ons webwerf.


No comments:

Post a Comment